Følg hele vejledningen, så kan vi hurtigere hjælpe dig:
- Send os en mail på info@frederikbagger.dk eller
- Udfyld formularen her: https://frederikbagger.zendesk.com/hc/da/requests/new
Ordreoplysninger
Oplys ordrenummer fra webshoppen, eller vedhæft kvitteringen, hvis produkterne er købt i vores Concept Store. Dette gælder også, hvis du har fået produktet i gave.
Billedemateriale:
- Vedhæft tydelige billeder eller videoer af produktet og skaden– helst taget i dagslys og gerne fra flere vinkler.
- Glas kan være lidt svære at tage billeder af. Du kan hjælpe os ved at markere eller forklare hvor på produktet fejlen er.
- Hvis der er tale om flere produkter, skal du sende billeder af hvert enkelt produkt.
Beskrivelse af skade eller fejl:
Hvad er fejlen – eller hvordan opstod skaden?
Oplys hvilken type glas og evt. farve er der tale om (det kan være svært at se forskel på farver og produkter)