Hvis du oplever problemer eller fejl i dine produkter, skal du altid henvende dig skriftligt til kundeservice. Ud fra billedmaterialet vurderer vi, om der er tale om en produktionsfejl, transportfejl eller hændeligt uheld.
Du har naturligvis 2 års reklamationsret fra købsdatoen.
Vi erstatter som udgangspunkt godkendte reklamationer med et tilsvarende produkt.
Du skal kun returnere ødelagte eller fejlbehæftede produkter ifølge aftale med kundeservice.
Frederik Bagger tilbyder 2 års brudgaranti på porcelæn ved almindelig brug.
Der er ikke brudgaranti på Frederik Baggers glas. Almindelig slitage og hændelige uheld betragtes derfor ikke som en reklamation.
Vi dækker naturligvis produktionsfejl og produkter som er gået i stykker under transport.
Bemærk! Hvis produktet er købt hos en af vores forhandlere, skal du henvende dig direkte til den pågældende forhandler, da det er deres reklamationsregler der er gældende.
Hvis du er i tvivl om hvorvidt det er en reklamation eller ej, er du selvfølgelig altid velkommen til at skrive til os, så vi kan vurdere sagen.